RSS

Zamisli da je Ludvig danas živ

12 апр

Jednog dana odlučim ja da se ubijem. Jes’ da nisam imao neki poseban razlog ali pošto nije bilo ni nekih većih protivljenja odlučio sam da organizujem malu svečanost da to i ozvaničim. Okupila su se sva moja važnija osećanja: Strah, Radost, Mržnja, Pokvarenost i Sujeta. Ljubav se nije pojavila iako je bila pozvana da prisustvuje. Pošto nikako nismo uspeli da se dogovorimo oko moje smrti odlučio sam da organizuujem malo suđenje. Pokvarenost i Sujeta su odlučili da me brane dok su Mržnja i Radost glumili tužioce. Strah je zauzeo sudijino mesto.
Svedoci optužbe su,kao što se i očekivalo, bili ljudi koje sam ja za života ubio. Bilo ih je oko 54 milijarde i uglavnom su svi pričali istu priču. Govorili su kako sam ih sve pogodio nekim Žutim Nožem Boje Sunca i tako ih usmrtio.
Odbrana je pak, insistirala na činjenici da pomenutog Žutog Noža Boje Sunca nigde nema te da je cela priča izmišljena. Svedoci odbrane su, takođe, bili mnogi ljudi koje ja uopšte nisam poznavao a koji su govorili o mojim dobrim delima. Jedna baka je čak rekla, da bi da mene nije bilo, jednom prilikom njena mačka upiškila ceo krevet.
Suđenje je trajalo danima i bilo veoma iscrpno.
Poslednjeg dana kada se čekala odluka sudije Straha u sudnici se pojavila Ljubav!
Odbrana je odmah reagovala i pozvala je da svedoči. Posle duge i zamorne priče, nakon koje su se mnogi rasplakali, reč je dobio tužilac.“Imam samo jedno pitanje“,reče tužilac Mržnja:“ Zašto ste se tek sada pojavili iako ste od početka bili pozvani da prisustvujete?“ „Ja se izvinjavam“, odgovori uplašeno Ljubav,“ došla sam samo da vratim gazdi ovaj Žuti Nož Boje Sunca jer sam odlučila da ga napustim.“ Usledio je muk u sali. “Nemam više pitanja“ reče oduševljeno tužilac Mržnja i povuče se. Sudija Strah reče da je suđenje završeno, da je poslednjim izlaganjem sve rečeno, te da će on uskoro doneti odluku.
Rečeno-učinjeno.
Posle kraćeg razmišljanja sudija Strah (koji se očigledno bio malo ugojio)se vratio i saopštio da ja ……nisam kriv. Sudija je dodao da se posle svedočenja Ljubavi jasno vidi da je Žuti Nož Boje Sunca svo vreme bio kod nje te da ja nikako nisam mogao da izvršim sva ona ubistva.
„Stoga se“, zaključi ugojeni sudija Strah,“ optuženi Bog od oca Davno Preminulog i majke Davno Preminule vraća u Raj na svakodnevno izvršavanje dužnosti.“

 

P.S. Kao srednjoškolac napisao sam ovu priču. Donela mi je razne nagrade, pohvale, putovanja, čak i novce. Danas je nađem u kompjuteru i pročitam nakon dugo vremena. I shvatim da je razlog mojoj neuspeloj ambiciji da budem pisac činjenica da sam sve što sam zapravo imao da napišem, napisao u toj priči. Izuzev klinačkog stila pisanja, bolje i više od toga nikad nisam dobacio.

 
Оставите коментар

Објављено од стране на 12/04/2013 in Ponekad samo pisem

 

Оставите одговор

 
