RSS

Samoubistvo u tri čina

16 Apr

Prvi čin:
On ulazi u sobu i govori joj: ja sam ovo negde već video.
Ona odgovara: pa šta?
On nastavlja: život treba prekinuti onog trenutka kad vam se učini da se neke stvari ili događaji ponavljaju. Tada više ništa nema smisla.

Drugi čin:

Treći čin:
On ulazi u sobu i govori joj: ja sam, čini mi se, ovo negde već video.
Ona odgovara: pa šta?
On nastavlja: sve stvari i događaji na ovom svetu su apsolutno neponovljivi i jedinstveni. Sve ima smisla.

Pitali su: šta se dešava u drugom činu?
Odgovor je: otkud ja znam. ti živiš svoj život. sam ga ispiši.

P.S. Još jedna srednjoškolska, uvek u senci prethodne, ali sam je uvek neobično voleo, jer nema ni 10 rečenica i jer je napisana za 10 minuta. I jer mi je onomad jedan pisac dao najveći kompliment koji osamnaestogodišnjak može dobiti rekavši da je ovo mangupski napisano. Eto.

 
Оставите коментар

Објављено од стране на 16/04/2013 in Ponekad samo pisem

 

Оставите одговор

 
